Mijn eerste reis - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Op 9 maart '09 vlieg ik vanaf Dusseldorf ( duitsland) naar Dubai, hier moet ik 3 uurtjes wachten om vervolgens naar Bangkok te vliegen.
Vanuit Bangkok vlieg ik naar Singapore om daar vervolgens de liefde van mijn leven in mijn armen te kunnen sluiten en haar niet meer los te laten. Samen gaan wij door Maleisie en Thailand backpacken en vooral heel veel mooie dingen zien en doen.

Recente Reisverslagen:

14 April 2009

Bangkok relluh !! en andere bezienswaardigheden !!

06 April 2009

Visa- run --> chiang mai

31 Maart 2009

Kanchanaburi ( bridge over the river Kwai )

26 Maart 2009

Langkawi - Krabi - KohPhangan

19 Maart 2009

Kuala lumpur - Taman Negara - Langkawi

Op 9 maart '09 vlieg ik vanaf Dusseldorf ( duitsland) naar Dubai, hier moet ik 3 uurtjes wachten om vervolgens naar Bangkok te vliegen. Vanuit Bangkok vlieg ik naar Singapore om daar vervolgens de liefde van mijn leven in mijn armen te kunnen sluiten en haar niet meer los te laten. Samen gaan wij door Maleisie en Thailand backpacken en vooral heel veel mooie dingen zien en doen.

Actief sinds 29 Dec. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6898

Voorgaande reizen:

15 Februari 2010 - 15 Maart 2010

Miami Baby !! NY,bike week, Skydive etc.

09 Maart 2009 - 16 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: