Nog 23 nachtjes slapen.... - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van ricardokwakkenbos - WaarBenJij.nu Nog 23 nachtjes slapen.... - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van ricardokwakkenbos - WaarBenJij.nu

Nog 23 nachtjes slapen....

Door: Ricardo

Blijf op de hoogte en volg

14 Februari 2009 | Nederland, Schiphol

Lieve mensen en vage kennissen,

Het is voor mij nog 23 nachtjes slapen voordat ik in het vliegtuig stap richting singapore. Het is echt aftellen geblazen omdat ik dan na ongeveer 3.5 maand mijn lieve vriendinnetje weer kan zien en vasthouden. Vanaf dan begint ook voor mij het grote avontuur van backpacken en je laten verassen door wat komen gaat. Ik ben heel erg benieuwd maar zeker niet bang want ik heb dan een inmiddels ervaren reisgenoot bij me.

ik hou jullie op de hoogte !!

groeten Ricardo

  • 15 Februari 2009 - 02:19

    Zjaccan:

    Ervaren... ervaren... Dat zien we dan wel weer! ;)

    Aftellen moppie!

    HVJOUW!

  • 18 Februari 2009 - 18:22

    Patricia Ter Horst:

    Hai Ri, ik zal jullie volgen. Hoop je nog wel ff te spreken voor dat je weggaat

    Doei mama Timo

  • 07 Maart 2009 - 20:37

    Erna:

    Eindelijk is het dan bijna zover... wat was het aftellen voor jou! Wij wensen jou en Zjaccan een heerlijke reis toe samen. Geniet ervan.

  • 07 Maart 2009 - 22:25

    Zjaccan (ALWEER :P):

    Nog maar 2 nachtjes slaaaaapen! :D :D !!!

    En maak eens een profiel foto :P!!!

  • 10 Maart 2009 - 08:52

    Marcel Ter Horst:

    Als het goed is zitten jullie lekker samen te genieten in Singapore.Hoe was het om elkaar weer te zien na zo'n lange tijd?
    Geniet samen lekker van elkaar en van jullie verdiende vakantie.En niet stiekem getrouwd terug komen he.

  • 10 Maart 2009 - 19:38

    Liana:

    Ik hoop dat jullie heerlijk aan het genieten zijn.

    Liefs Liana

  • 11 Maart 2009 - 06:32

    Elaine:

    He ex-overbuurjongetje/ nu wereldreiziger,

    Ben je er al? Enjoy your trip. Ik zal jullie volgen.

    Elaine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Op 9 maart '09 vlieg ik vanaf Dusseldorf ( duitsland) naar Dubai, hier moet ik 3 uurtjes wachten om vervolgens naar Bangkok te vliegen. Vanuit Bangkok vlieg ik naar Singapore om daar vervolgens de liefde van mijn leven in mijn armen te kunnen sluiten en haar niet meer los te laten. Samen gaan wij door Maleisie en Thailand backpacken en vooral heel veel mooie dingen zien en doen.

Actief sinds 29 Dec. 2008
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 6902

Voorgaande reizen:

15 Februari 2010 - 15 Maart 2010

Miami Baby !! NY,bike week, Skydive etc.

09 Maart 2009 - 16 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: