Langkawi - Krabi - KohPhangan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van ricardokwakkenbos - WaarBenJij.nu Langkawi - Krabi - KohPhangan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van ricardokwakkenbos - WaarBenJij.nu

Langkawi - Krabi - KohPhangan

Door: Ricardo

Blijf op de hoogte en volg

26 Maart 2009 | Thailand, Bangkok

19-03-2009

Na mijn vorige berichtje hebben we niet veel bijzonders meer gedaan, beetje op het strand gelegen en de dag geeindigd met een lekker cocktailtje aan het strand !!

20-03-2009

Ben je eindelijk op een mooi eiland schijnen ze hier ook wolken te hebben, naja dan maar lekker scootertje huren en kijken wat het eiland nog meer te bieden heeft dan alleen zon en strand. Het links rijden was ff wennen maar goed oefening baart kunst en dat getoeter was vast niet voor mij, toch ??
Na mooie waterval die we in 2 keer konden bekijken weer lekker op de moped gestapt, lekker rondgereden en waren de bezienswaardigheden een bijzaak.Ondanks het weer toch een leuke dag gehad en veel gezien !! En dat voor 4 euro moped huur en een euri gasolina...

21-03-2009

Vandaag vroeg op want we gaan naar een eilandengroep waar je heerlijk kunt snorkelen en mooi liggen op het strand. REGEN ... het zal eens meezitten!! Wij voor aan de weg wachten tot de bus ons zou komen ophalen. Na ongeveer 3 kwartier gewacht te hebben toch een bus en meteen door naar de boot. Ik heb lekker geslapen terwijl de chineesjes zich een slag in de rondte kotsten ( achteraf van zjac gehoord ) Aangekomen op het eiland brak toch de zon door en hebben we heerlijk gesnorkeld. Een beetje vissen voeren ( schijnt daar wel vaker te gebeuren want de vissen kwamen nog net niet op je schoot zitten ) en later werden er ook haaien gevoerd en ja dan moet ik onder water zijn natuurlijk.
Wat een super ervaring was dat zeg, haaien van een halve tot anderhalve meter zwommen zo aan je neus voorbij.
Super mooi !! De baracuda die werd gevoerd heb ik maar ff overgeslagen ( was gewoon te laat ) Wederom een mooie dag om niet te vergeten, weer bij het hostel aangekomen nog even gezwommen en de zon onder zien gaan ( en ja dat is veel intressanter dan in nederland )

22-03-2009

Vandaag weer vroeg op en wederom voor niets want de taxi was weer te laat, je went eraan zullen we maar zeggen. We gaan naar Thailand !! Eerst een stukje bus dan weer boot en dan weer bus althans die hebben we zelf ingewisseld voor een taxi aangezien 2 turkse jongens wel wilden delen in de kosten. Het was niet veel confortabeler voor mij dan de bus aangezien mijn rug helemaal was verbrand van het snorkelen. Aangekomen in Krabi zijn we netjes voor het hostel afgezet. Erg mooie kamer en we zitten midden in het centrum. Na de tassen gedropt te hebben zijn we meteen de " boulevard" op gegaan en de boel verkent. Zjac nog ff de pedicure in geduwd en ik ff kijken hoe gek de thaise vrouwen nou echt op die blanken zijn, ze waren in ieder geval niet gek op mij. Na een heerlijk verse fruitshake was de dag weer ten einde.

23-03-2009

He gedver vandaag weer strand, blijf het een vervelende bezigheid vinden.
Wel ff mn t-shirt aangehouden want de zon brand hier wat die in Nederland niet brand, ongelooflijk wat warm maar wel lekker!!
Na een paar uur stand vond ik het wel weer eens tijd voor een kappertje en aangezien ik normaal zelf doe met mn tondeuse moest ik hier weer eens oldskool naar de kapper. Ik kapper gezocht en gevonden , de mevrouw die in de stoel zat werd eruit geschopt terwijl ze nog niet klaar was maar goed zal wel goed zijn.
Ik zitten en uitleggen wat de bedoeling was.
De eerst paar halen met de tondeuse gingen goed maar toen nokte dat ding ermee en ik zat met een paar hele kale plekken op mn hoofd. Ze zeiden dat ze een nieuwe gingen halen en dat ik ff 2 minuten moest wachten. Nadat die ruimschoots voorbij waren begon er 1 van de kapsters met een zeer ontspannende massage. En ja ik moet zeggen dat ze dat niet onverdienstelijk deed, shit daar kwam ze alweer met een nieuwe tondeuse. Hoofd kaal, schouders lekker ontspannen en ff lekker wat eten en cocktailtje na!!
Zo houd ik het wel vol !!

24-03-2009

Lekker tripje gemaakt vandaag, stukje met de longtailboot ( nu de echte met olie en benzinelekkende automotor verbouwd tot bootschroef )
We zijn lekker lang 4 onbewoonde eilanden gevaren waar we overal lekker een uurtje konden snorkelen of strandliggen. Vissen en koraal waren erg mooi om te zien totdat ik een walvis tegenkwam dacht ik , o nee was meisje die ook bij ons in de boot zat....ooooops!!
Weer terug richting hostel met onderweg een onweersbuitje en zjac ging vast tas inpakken voor de volgende dag en is daarna lekker in slaap gevallen. Ik ben nog ff wat gaan drinken met een dude van de trip. Toen we terugliepen naar ons hostel nog ff zijstraatje meegepikt omdat het er erg gezellig uitzag, wij weten nu waarom !! Veel licht, geluid en roestvrijstalen palen midden in de bar...huh, o nee daar kwamen de eerste ons al tegemoet lopen, was het nou DE-HET of EEN?? ( de vrouw , het man of een een travestiet ??

25-03-2009

Vandaag weer door naar volgende eiland, Koh Phangan!! Eerst een busje en daarna nog een en nog een en een boot en dan met de taxi naar onze bungalow, lieve mensen aan het strand !!! oooow Yeahhhhh !!
Even alles geregeld en daarna hapje eten en met wat engelse meiden naar de blackmoon party een stukje verder op. Is gewoon een goede reden als er geen volle maan is. Dat hebben we geweten , niks geen glaasje alcohol , HELE EMMERS kon je bestellen ooow my god!!! Jaaaa we waren er snel klaar mee maar wel een super mooi feestje hahahah.
Samen helemaal lam terug over het strand , het leek wel een eeuwigheid !! Maar goed wel aangekomen en meteen pitten, althans Zjac, ik moest nog ff over mn nek en kon daarna lekker slapen.

26-03-2009

Vroeg op vandaag , nee geen reden gewoon vroeg wakker en voelde me helemaal niet zo beroerd. Even roerei met toast gegeten en bij Zjac gekeken. Die lag nog te slapen zoals ook de rest van deze dag voor haar zal geschieden, arm kind !! Ik maar even moped gehuurd om eiland te verkennnen ( blijf een motorrijder natuurlijk) Af en toe gekeken of Zjaccie nog leefde en voor de rest eigenlijk niets gedaan. Nu ff bloggen en dan slapen, op naar morgen......

bye bye everybody

  • 27 Maart 2009 - 19:19

    Natalie:

    Ria-Pia!
    Super om te zien hoe jullie het naar jullir zin hebben.
    Maar jullie komen toch nog wel teruggg???
    Zo niet, dan kom ik daarheen!:D Hahahah!
    Ik wacht op je volgende verhaaltje.
    Hele dikke kus aan jullie(K)

  • 28 Maart 2009 - 11:12

    Alex:

    Hee rambo ri, man...wat een gave verhalen maar dat waren maar kleintjes
    (dan hebben we het over de haaitjes natuurlijk) vergeleken die ik gezien heb onder water. Dat scheelde wel een paar slagen zul je begrijpen.
    En zo'n thais poppie ???
    Bevalt ook wel c-kers??

    Nou, alle gekheid op een stokkie, hier verder alles oké. straks gaan we naar Waalwijk want ome wim viert vandaag zijn 65e verjaardag.

    Pas goed op jezelf en op Zjaccan natuurlijk. Doe haar de groeten en dikke kus voor beide hier vanuit limland.
    Mazzelarussssssss....

  • 30 Maart 2009 - 21:17

    Liana:

    Hey Rico,

    geweldig om jullie reis zo steeds te lezen. Zo te zien vermaken jullie je daar opperbest. Hier gaat alles zijn gangetje.

    Kusss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Op 9 maart '09 vlieg ik vanaf Dusseldorf ( duitsland) naar Dubai, hier moet ik 3 uurtjes wachten om vervolgens naar Bangkok te vliegen. Vanuit Bangkok vlieg ik naar Singapore om daar vervolgens de liefde van mijn leven in mijn armen te kunnen sluiten en haar niet meer los te laten. Samen gaan wij door Maleisie en Thailand backpacken en vooral heel veel mooie dingen zien en doen.

Actief sinds 29 Dec. 2008
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 6897

Voorgaande reizen:

15 Februari 2010 - 15 Maart 2010

Miami Baby !! NY,bike week, Skydive etc.

09 Maart 2009 - 16 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: