First days ! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van ricardokwakkenbos - WaarBenJij.nu First days ! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van ricardokwakkenbos - WaarBenJij.nu

First days !

Door: Ricardo

Blijf op de hoogte en volg

13 Maart 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

heeey,

Mijn eerste berichtje voor mijn reisverslag gescheven vanuit het regenachtige Kuala lumpur, Maleisie, en die gaat natuurlijk over het weerzien van mij en Zjaccan !!

10/03/09 Na ongeveer een uur of 14 in een vliegtuig gezeten te hebben en de spanningen bij mij steeds meer opliepen, eindelijk aangekomen in Singapore.

Dan zit je daar voor de gate te wachten tot er een vliegtuig van Qantas aankomt en hem voor je neus parkeert. Mijn hartslag nam nu rare vormen aan, totdat Zjac uit de slurf kwam lopen. jeeeeeeehhhhhh!!!
Alles viel van mij af en het voelde alsof we elkaar gisteren nog hadden gezien. Echt helemaal super!!

We hebben haar bagage ghaald en wat geld gepint om vervolgens een taxi te zoeken.
Proberen uit te leggen waar we moesten zijn en onze eerste taxichauffeur begreep het al niet en verwees ons door naar de volgende.
Gelukkig begreep hij wel waar we moesten zijn.

Onderweg naar het hostel had ik nog steeds een beetje ongeloof dat ik serieus naast Zjac zat en in Singapore was. Aangekomen bij het hostel midden in Little India, zoals de naam al zegt , een wijk met veel indiers.

11/03/09 De volgende dag Singapore zelf maar eens ondekt. Heerlijk rondgelopen in de nogal verwesterlijkte stad die nog steeds aan het groeien is met wolkenkrabbers en andere grote gebouwen. Lekker wat gegeten aan het water en toen Orchard Road in.
Of eigenlijk een lange winkelstraat met het ene winkelcentrum na het andere , de een nog groter dan de volgende......en heel veel starbucks!!
Singapore = een leuke stad om gezien te hebben maar nog geen WOW moment gehad hahahahha.

12/03/09 Wekker om half negen gezet want we zouden vandaag met de bus vanuit Singapore naar Kuala Lumpur rijden, rit van ongeveer een uur of 6.
Lekker in de bus gezeten en naar buiten zitten kijken waar het beeld van een miljounenstad veranderde in een soms armzalig beeld, lees van wolkenkrabbers en mercedesen naar huisjes van golfplaten en mensen die dus geen auto hebben.
Begin van de avond aangekomen bij ons hostel in een soort zelfde wijk als in Singapore. We waren moe en lui van onze busreis dus vroeg gaan slapen.

13/03/09 Vandaag wederom wekker vroeg gezet om Kuala lumpur city te gaan bekijken, helaas geen raam in onze kamer dus toen we op het punt stonden weg te gaan zagen we dat het vreselijk hard aan het regenen was en dus nog even niet naar buiten.
Maar wel tijd om even een berichtje aan het thuisfront te sturen.

Groeten aan iedereen vanuit het warme maar regenachtige kuala lumpur

  • 13 Maart 2009 - 09:34

    Alex Oftewel Pa:

    Hee luitjes, Goed om te horen dat jullie elkaar gevonden hebben en het verder goed gaat. Behalve het weer dan, hier schijnt de zon !!!
    Dat heb je natuurlijk in Limland.
    Doe Zjaccan de groeten en doe voorzichtig aan.
    Genieten jullie er maar van.
    Laterssssssssss.....
    Pa

  • 14 Maart 2009 - 18:50

    Evert&Gonny:

    Hee mensen alles oke daar. Geniet er maar lekker van zouden wij ook doen natuurlijk.
    Ben vandaag met Annelies
    naar Amsterdam geweest was leuk lekker chillen en lekker gegeten .(gonny)moest vandaag werken .Morgen ga ik samen met Gon naar de loon en drunense heide loeren voor camping voor ons fam. weekend met de sleurhut.En maandag gewoon weer werken .gr van ons tjuus en je vrindinnetje de groetjes van ons (allemaal)

  • 15 Maart 2009 - 11:48

    Ronald:

    Hey zwerver nr2 haha hoop dat jullie het TOP hebben geniet er van we zien jullie wel weer in holland VEEL PLEZIER!!!

  • 16 Maart 2009 - 08:32

    Damaris:

    Leuk om je reisverslag te lezen!!
    Blij dat jullie elkaar weer kunnen zien na zo`n lange tijd...wat zal je dat gemist hebben!
    Heel veel plezier nog verder en geniet er lekker van!

  • 16 Maart 2009 - 18:55

    Danny!!:

    Hey maatje!
    Ik ben blij voor je dat je daar bij Zjac ben, alleen jammer dat ik niet mee mocht!! LOL. nee gekkigheid, heel veel plezier daar, jij ook Zjac!!

    See you, Danny

  • 17 Maart 2009 - 08:58

    Alex:

    Kijk je uit dat je niet al teveel foto's erop zet????

    Ik kom er bijna niet doorheen.

    Groeten
    Pa

  • 17 Maart 2009 - 14:26

    Rachel:

    Hey Rici!
    Eindelijk! Je bent er! Wat heb je dr gemist zeg... Ik wens je super veel plezier en hoop dat je heel veel mag zien. (maar daar twijfel ik niet aan) Ik zal op mn broertje letten als jij er niet bent! Haha ;-)
    Tot gauw joh, x Rachel

  • 25 Maart 2009 - 16:46

    Rob:

    Heey kerel.

    Leuk om te horen dat je je daar zo goed vermaakt. Heel veel plezier daar kerel en doe Zjac de groeten.

    En raad is wat. Als je terug bent gaan we een keer sporten, maar niet teveel haha!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Op 9 maart '09 vlieg ik vanaf Dusseldorf ( duitsland) naar Dubai, hier moet ik 3 uurtjes wachten om vervolgens naar Bangkok te vliegen. Vanuit Bangkok vlieg ik naar Singapore om daar vervolgens de liefde van mijn leven in mijn armen te kunnen sluiten en haar niet meer los te laten. Samen gaan wij door Maleisie en Thailand backpacken en vooral heel veel mooie dingen zien en doen.

Actief sinds 29 Dec. 2008
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 6900

Voorgaande reizen:

15 Februari 2010 - 15 Maart 2010

Miami Baby !! NY,bike week, Skydive etc.

09 Maart 2009 - 16 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: